Donate using PayPal

Cycling in Czech Republik

The local group for this area has not added any information yet - come back soon!

Other areas …

Latest photos of the area

See also a full list of photos in this area.

Chodník Hlávkova mostu Na východním chodníku mostu sice není stezka ale je výhodnější při příjezdu z jihu po magistrále a na odbočení doprava na Vltavské. Nemnoho chodců.

Začátek buspruhu Začíná tu několik kilometrů dlouhý pruh pro autobusy a cyklisty k Andělu.

Praha - Smíchov Praha-Smíchov. Linka se zjednodušenou přepravou S7 (Praha - Beroun).

Stojan, Štefánikova, OC Smíchov Městský stojan U, Štefánikova, východní vstup do OC Smíchov.

Stojan, nám. 14. října, úřad MČ P5 Městský stojan U, Nám. 14. října, úřad MČ Praha 5.

Stojan, Smíchovská tržnice (Albert) Městský stojan U, Náměstí 14. října, Smíchovská tržnice (Albert).

Úzký chodník, lampy (200 m) Posledních 200 metrů chodníku ke křižovatce s Vinohradskou je zúženo o odbočovací pruh. Místo se objevilo jako stížnost na webu Chodci sobě, kde můžete sledovat jeho řešení.

Úzký profil Sulické Silnější provoz v dolním úseku ulice Sulické. Úzký železniční podjezd.

Zúžení stezky na Štvanici Pár sloupů přímo uprostřed stezky.

Zúžení u Karlova mostu Kolo se tudy v podstatě dá jen vést.

Úzký chodník Úzké chodníky u podjezdu pod železniční tratí.

Zúžení u Modřanského nádraží Stezka je příliš úzká. Však je podél ní vyšlapaná pěšinka. Rozšíření by bylo velmi žádoucí.

Zúžení u Modřanského nádraží Stezka je příliš úzká. I podél ní je vyšlapaná pěšinka. Rozšíření by bylo velmi žádoucí.

Průjezd domem Pozor na chodce.

Hrdlo U Lužického semináře Zúžené obousměrné místo (5m) na konci ulice U Lužického semináře. Následně rozdvojení trasy do ulic Cihelné a U Lužického Semináře.

Úzký chodník v podjezdu Úzký chodník v podjezdu. Schody u podjezdu Libeňského nádraží

Úzký chodník pod Štefánikovým mostem A2: Zúžení pod Štefánikovým mostem (20m), s nepřehlednou serpentinou a křížením vjezdu k hotelu Albatros.

Příjezd na náměstí Republiky Vjezd do pěší zóny, auta odbočují, my můžeme rovně.

Pohled z mostu Praktická trasa pod mostem i na mostě.

Zličín (*) Mělká. Pevné schody z nástupiště do vestibulu na úrovni chodníku. Výtah od perónu k vestibulu je příliš malý.

Zkratka na A2 Vyježděná pěšinka se napojuje na slepou ulici ústící na Rohanské nábřeží.

Zkratka z Bělohorské Jediná spojka Bělohorské dolů do ulice Pod Marjánkou beze schodů široko daleko.

Žitnou dolů Průjezd Žitnou je nepříjemný, vyžaduje řazení do druhého pruhu, ale je při pokročilých schopnostech možný. Tady nám pomáhá kopec dolů.

Zaslepení jen pro auta Mezi patníky pro auta jde bez problémů na kole projet.

Lávky na železničním mostě Úzké lávky na železničním mostě.

Pod Zeleným městem Chodník stoupající od Hrdlořez k Jarovu vede podél nového obytného komplexu Zelené město.

Začátek stezky Zbraslav Začátek pražské povltavské cyklomagistrály.

U nádraží Zbraslav Směr centrum podjet most a pokračovat ke stezce.

Zborovská x Matoušova Zborovská ve směru z centra. Ještě před dvěma bloky sjízdná s cyklopruhem a jedením pruhem pro auta. Nyní víc a víc ztrácí lidské měřítko a stává se rychlou nepříjemnou výpadovkou.

Žalanského Žalanského u hřbitova v Řepích.

Zakázaný průjezd křižovatkou I povrchovou částí mimoúrovňové křižovatky Patočkovou ulicí nelze projet legálně na kole. Cesta vede bočními uličkami a po chodnících.

Začátek náplavky Odbočka na kolmé trasy na Smíchov a do Vršovic, A2 vede rovně po nábřeží do centra.

Začátek magistrály Magistrála je v některých svých úsecích zkratkou pro otrlejší. Na jihu města začíná legální úsek pro cyklisty nájezdem u ulice Na Strži. V úseku odsud po Nuselský most však nemá smysl magistrálu ... [more]

Začátek Divadelní A2: Směr do centra pokračujre ulicí Divadelní, pro odbočení na Národní pokračujte podél tramvaje.

Propojte slepé konce A2! Nemůžete najít průjezd centrem? Dva kilometry důstojného propojení mezi Rudolfinem a Mánesem kriticky chybí na jinak spojité cyklostezce A2. Podpořte návrh zavést pěší zónu s průjezdem kol a tram ... [more]

Výtoň Křižovatka na Výtoni pod železničním mostem je nejfrekventovanější křižovatkou cyklostezek v Praze. Do Vnislavovy přesto vede jen přechod a navazuje jednosměrka.

Přechod, vysoké obruby Přechody přes Teplárenskou a tiskařskou s vysokými obrubami.

Vysoké obrubníky Vysoké obrubníky na přechodech u benzínky. Nutno zdolat 2x. Zbytek lze objet přes benzínku.

Praha - Vysočany Praha-Vysočany. Linky se zjednodušenou přepravou S2 (Praha - Nymburk - Kolín) a S9 (Vysočany - Hl.n. - Benešov). Nástupiště přístupná jen po schodech z podchodu, který ústí do ulice.

Vyšehradský tunel (50m vedení kola) Úzký tunel dlouhý 30 metrů. Vedete-li kolo, nevyhnete se. Jedete li opatrně, vyhnete se. Značky přikazují vést kolo. Denně tudy projede (v sezóně) cca 2000 cyklistů. Vyskytují se zde ne ... [more]

Vychovatelna Tramvajový výtah Palmovka -> Vozovna Kobylisy / Sídliště Ďáblice. Zastávka přístupná jen podchodem.

Odbočka Vrbova Dvě možnosti jak se dostat na sídliště na kopci. Cyklopruhem mírněji či prudší ale klidnější zkratkou.

Vrbenského bez cyklopruhů Tato část ulice sice láká řidiče aut k rychlé jízdě, ale mají zde dost místa, kudy vás objet, takže tudy lze jet. Výhodou oproti Plynární je, že vás nečeká dlouhé čekání na semaforu při ... [more]

Vjezd do nádraží Vjezd do neoficiálního průjezdu zadem Smíchovského nádraží. V případě uzavření vrat je objeďte cestou o 20 m více na východ.

Kočičí hlavy ve Vodičkově Snad nejhorší novodobá pražská dlažba. Kočičí hlavy s ostrými hranami a občasnými vyvýšenými prahy. 150 metrů po tramvajovém pásu je navrženo snad tak, aby cyklisty přímo vyhánělo, a to ... [more]

Jednosměrka Vnislavova Jednosměrné ukončení Vnislavovy na Výtoni. Dost místa na opatrné projetí v protisměru dle šipek. Legální alternativa vede Libušinou.

Frekventované chodníky u zastávek tramvají Chodci v okolí stanice metra Vltavská. Nejklidnější průjezd je co nejdál od metra: mezi tramvajovými zastávkami a křižovatkou a pak jižním rondelem ke KC Vltavská.

Vjezd k Jižní spojce Takhle vypadá téměř schovaný vjezd k podjezdu dálnice.

Magistrála x Vinohradská Překřížení magistály po dlouhém čekání na zelenou nemá alternativu. Oba přechody pro chodce chybějí.

Podbabská x Ve Struhách Od severu končí cyklochodník a začíná cyklopruh. Světla pro přechod hned za křižovatkou.

Veselská Veselská je dle všeho od kruhového objezdu až ke Kbelské se zákazem vjezdu pro kola, navíc bez chodníků. Na Kbelské ústí do mimoúrovňové křižovatky. Je zde velký provoz, ale padesátka a dostatečně široké pr ... [more]

Cyklojízdy z Jiřáku Jiřího z Poděbrad: Místo srazu pravidelných cyklojízd. Každý třetí čtvrtek v měsíci, v 18:00 před kostelem.

Úzký chodník se zastávkou Při jízdě po chodníku od křižovatky Výtoň k náplavce velmi úzký průjezd, s přístřeškem tramvajové zastávky a lampou v nejužším místě. Místo je nepohodlné dokonce i pro chodce, projíž ... [more]

Úzký chodník, lampa Úsek (~100m) vedený po asi 1,5 metru širokém chodníku, v jednom místě lampa zužující průjezd na 80 cm (metr široké vozíky musejí zajet na trávu).

Klesání zakončené ostrou zatáčkou Sjezd z Barrandovského mostu do Hlubočep: Na konci klesání ostrý roh vpravo (rovně schody). Pozor také na protijedoucí cyklisty, bývá zde provoz, chodník je poměrně úzký.

Úzká cesta Zúžení pod mostem.

Jednosměrka U Železničního mostu Zcela zbytečně pro cyklisty jednosměrná ulice.

Stojan, občerstvení U žabáka Stojan pro návštěvníky, Libeň, Elsnicovo nám, občerstvení U Žabáka.

U Vršovického nádraží Pruh po chodníku. Motající se lampy.

Cyklopruhy U Rustonky Cyklopruhy končí na Sokolovské. Je tu zvlášť odbočovací cyklopruh doleva.

U Kabelovny Ulice končí a přechází v chodník ke Kutnohorské. Vlevo je slepá ulice.

Sčítač Rohanské nábřeží Automatický sčítač cyklistů na Rohanském nábřeží, umístěný v roce 2010. Ve čtvrtek 10.5 zaznamenal 1340 průjezdů.

Panelová cesta U Elektry Rozbitá panelačka v ulici U Elektry. Po výstavbě rezidenční čtvrti jistý provoz. Na cyklostezku Rokytka je možné dostat se po cca 100 m dlouhé pěšině od ulice U Elektry vpravo.

Frekventovaná veřejná cesta A2: Chodci a pejskaři v ulici U Českých loděnic. Ulice je sice šířkově oddělena, řešení ale není vhodné, mate, a obecně se nedodržuje.

U Boroviček Odbočení do ulice U Boroviček.

Semafor, krpál a tramvaje Neobvyklá světelná křižovatka, pozor na tramvaje proti při sjezdu. Ulice nahoru je prudká. Buďte připraveni uhnout tramvaji.

O víkendu frekventovaná Trojská Zvlášť o víkendech živý provoz v ulici Trojské, v extrémních případech se víkendové kolony před ZOO začínají vytvářet již zde i blíže.

Trojská lávka (300m) Lávka v Tróji má pokyn vést kolo v úseku dlouhém přes 300 m. Silný provoz pěších především o víkendech. Překonávejte ohleduplně.

Poliklinika Modřany Tramvajový výtah Nádraží Modřany -> Sídliště Modřany. Přístup od stezky přímo z podchodu.

Palmovka Tramvajový výtah Palmovka -> Ohrada (pouze linky směr Spojovací)

Motol Tramvajový výtah Anděl -> Řepy.

Modřanská rokle Tramvajový výtah Nádraží Modřany -> Sídliště Modřany.

Krematorium Motol Tramvajový výtah Anděl -> Řepy.

Kejcárek Tramvajový výtah Palmovka -> Ohrada (pouze linky směr Spojovací) Zastávkou lze i projet na chodník ke křižovatce.

Geologická Tramvajový výtah Smíchovské nádraží -> Sídliště Barrandov

Čechova čtvrť Tramvajový výtah Nádraží Modřany -> Sídliště Modřany. Foceno přímo ze stezky A21.

Přechod přes vjezd do loděnice Přechod pro chodce na čtvrtém rameni křižovatky Podolské. S ohledem na slabý provoz z výjezdu z loděnic nesmyslný.

Křižovatka Švábky Sokolovskou ulicí lze projet jen od Karlína. Ve směru do Karlína zajišťuje bezkolizní průjezd jen když jede tramvaj. Jinak je nutné použít zdlouhavý přechod přes ulici U Rustonky. Z té vedou cyklopruhy ... [more]

Střížkov (****) Mělká. Peron ve směru do centra je přístupný z povrchu rampami, ve směru z centra je možné vyjet prostorným výtahem.

Střížkovská Klidné stoupání, téměř žádný provoz. Od roku 2011 hladký asfalt. Jen při sjezdu dolů pozor na zvýšené zpomalovací prahy.

Strašnická (*) Mělká. Pevné schodiště už od nástupiště (~7m), není eskalátor ani výtah.

Pikťáky Vaníčkova Cyklopiktokoridor kolem Strahovského stadionu.

Odbočka na mírné stoupání Strmé stoupání na trase A22 zde můžete objet cestou odbočující vlevo, která do stejné výšky stoupá výrazně pozvolněji.

Stoupání Dolnokrčská Stoupání boční ulicí z Krčského údolí na Prahu 4.

Stojan, ZOO Praha, dolní vstup ZOO Praha, dolní vstup. Zastřešený drátolam. Důkladně připoutávejte.

Stojan, veterinární ordinace Volný stojan, veterinární ordinace

Stojan, dům U Hybernů Dům U Hybernů, spirála.

Stojan, Uhelný trh Před školou. Spirála.

Stojan, Tylovo náměstí Městský stojan (podkova) na Tylově nám. (prostor u zahrádky KFC).

Stojan, TSK Řásnovka Městský stojan U, Technická správa komunikací, Řásnovka.

Stojan, Úřad MČ Praha-Suchdol Volný stojan, Úřad MČ Praha-Suchdol

Stojan, metro Střížkov Stojan u stanice Střížkov - na chodníku podél ulice Vysočanské.

Stojan, náměstí Přátelství Stojan instalovaný kandidátem cyklistických věd. Vchod do Alberta je 70 m daleko a stojan je namontovaný opačně :-)

Stojany, Port 62 Je jich tu hodně. Můžete si vybrat mezi drátolamy i použitelnými.

Stojan, Penny Řepy Volný stojan typ drátolam, Penny Řepy

Stojan, Penny Drátolam.

Stojan, Palackého nám. Městské stojany na Palackého náměstí (pod stromy).

We welcome your feedback, especially to report bugs or give us route feedback.

My comments relate to: *

Your comments: *
URL of page: * https://praha.cyclestreets.net/area/page4.html
How did you find out about CycleStreets?:
Your name:
Our ref: Please leave blank - anti-spam measure

* Items marked with an asterisk [*] are required fields and must be fully completed.